Web Content Viewer
ActionsГодишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите
ГОДИШЕН ДОКЛАД
за оценка на удовлетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване през 2021 г.
Настоящият доклад е изготвен и публикуван на интернет страницата на Община Созопол в изпълнение на нормативните разпореждания на чл. 24, ал. 6, 7 и 8 от Наредбата за административното обслужване (НАО). Цел: проучването цели да покаже мнението на гражданите относно административното обслужване в Община Созопол. Измерването на удовлетвореността от предоставяните административни услуги е насочено към всички потребители на услуги в Община Созопол и е на доброволен принцип за участие. Измерването на удовлетвореността на потребителите на административни услуги се ръководи от стремеж за подобряване достъпа до административните услуги и повишаване качеството им, улесняване гражданите и юридическите лица при получаването на информация за видовете административни услуги, обратна връзка от потребителя, равен достъп до административните услуги и взаимодействие с всички страни.
Обхват: място на провеждане – административната сграда на Община Созопол, Център за административно и информационно обслужване /ЦАИО/.
Предстои актуализиране и допълване