Web Content Viewer
ActionsОБЩИНА СОЗОПОЛ обявява конкурс за работнo мястo на длъжност "Социален работник"
ОБЯВА
Община Созопол в качеството си на бенефициент по проект "Укрепване на общинския капацитет на Община Созопол", Договор № BG05SFPR002-2.002-0028 по процедура „Укрепване на общинския капацитет", Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" 2021-2027 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, считано от дата 20.02.2023 г. започва, набирането на две лица желаещи да бъдат ангажирани по проекта за следната длъжност:
Длъжност "Социален работник" – 1 лицe на трудов договор - 8 часов работен ден
I. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
1.1.Основни изисквания
• Вид и равнище на образованието: висше – Бакалавър „Социални дейности”, „Социална педагогика”, Педагогика” НУП, ПУП, Психология и други подходящи хуманитарни специалности
• Трудов и професионален опит: ще се счита за предимство трудов опит в областта на социалните и образователните дейности, опит при работа в екип, опит при работа с деца и възрастни от рискови групи
• Специални умения, допълнителни квалификации и преквалификации – работа с компютър, умения за планиране, комуникативни умения, работа в екип.
1.2. Профил на длъжността:
• Информиране и консултиране на граждани и потребители на социални услуги, относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване и заплащане;
• Води и поддържа в актуалност задължителната документация в личните досиета на потребителите според изискванията на действащата нормативна уредба.
• Отговаря за предоставеното му имущество и за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
• Осъществява контакт и информира прекият си началник и екипа по управление на проекта;
• Прилагане на Закона на социалните услуги /ЗСУ/, Закона за хората с увреждания /ЗХУ/, и Закона за лична помощ /ЗЛП/; в съответствие на изискванията за качество на Наредбата за качеството на социалните услуги.
II. Ред за провеждане на подбора:
2.1. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите в подбора са:
• Заявление-декларация за кандидатстване;
• Декларация за поверителност;
• Автобиография;
• Копия от документите за придобита образователно-квалификационна степен;
• други.
2.2. Всяко постъпило заявление в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на Община Созопол, с председател Директора на „Комплекс за социални услуги и здравеопазване“
2.3. Документите следва да се подават на следния адрес:
• гр. Созопол, пл. „Хан Крум“ №2, /фронт офис Община Созопол/, всеки ден от 08.30 до 16.30 часа.
III. Месторабота:
• Фронт офис Община Созопол , гр. Созопол , пл. „Хан Крум“ №2
2.3. Подборът протича в два етапа:
• Проверка на съответствието на представените документи с обявените изисквания;
• Интервю с допуснатите кандидати.
До участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички документи в срок или представените документи не удовлетворяват изпълнението на изискванията.
Интервюто се провежда от комисията, назначена със заповед на кмета и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните качества, необходими за изпълнението на длъжността.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на Община Созопол и на информационно табло пред сградата на Общината.
За допълнителна информация:
Биляна Динева – ръководител на проект " Укрепване на общинския капацитет на Община Созопол", Договор № BG05SFPR002-2.002-0028-C01, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" 2021-2027 г.
Тел: 0550 2 57 75