Navigation
Web Content Viewer
Процеси на вземане на решения
Управление на качеството
Общината:
I. Създава възможност за обратна връзка от потребителите чрез използване и прилагане на методи за обратна връзка;
II. Периодично:
1. изследва и анализира резултатите от обратната връзка от потребителите;
2. управлява удовлетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване.
III. Обратната връзка се осъществява чрез задължителното използване и прилагане на следните методи:
1. извършване на анкетни проучвания;
2. провеждане на консултации със служителите;
3. извършване на наблюдения по метода "таен клиент";
4. анализ на сигнали, предложения, жалби и похвали;
5. анализ на медийни публикации.
IV. По преценка на общината, обратната връзка може да бъде осъществена и чрез следните методи:
1. провеждане на консултации със заинтересовани страни в рамките на консултативни органи;
2. описание на пътя на потребителя;
3. провеждане на социологически проучвания;
4. осигуряване на постоянна телефонна линия за връзка с потребителите в работно време чрез "горещ телефон";
5. осигуряване на приемно време за граждани и организации;
6. анализ на вторична информация.