НачалоФинансиЧовешки ресурсиКонкурс за длъжността НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ” към Дирекция „Устройство на територията, кадастър, инвестиционна политика, екология и управление на проекти”

Конкурс за длъжността НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ” към Дирекция „Устройство на територията, кадастър, инвестиционна политика, екология и управление на проекти”

 

На основание чл. 10а, ал. 2 от Закон за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители и Заповед №8-Z- 1300/23.10.2017г. на кмета на Община Созопол,

 

ОБЯВЯВА

конкурс за длъжността

 

НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ”

към Дирекция „Устройство на територията, кадастър, инвестиционна политика, екология и управление на проекти”

 

1. Изисквания за заемане на длъжността:

1.1.      Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

-           минимална образователна степен - бакалавър

-           минимален професионален опит - 4 години;

-           минимален ранг - ІІІ младши;

1.2.      Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:

-           3 г. професионален опит в областта на управлението на проекти в публична администрация;

-           управленска, организационна, комуникационна компетентност;

-           компютърни умения – MS Office, Word, Еxcel и специализирани софтуерни програми;

2. Кратко описание на длъжността съгл. длъжностна характеристика: ръководи дейностите по организация, контрол, мониторинг и подготовка на документацията за кандидатстване, изпълнение и отчитане на проекти по програми на национално и регионално ниво и финансовите инструменти на ЕС за общините, дейностите по подготовката на стратегически и планови документи, както и международната дейност на общината; носи отговорност за изпълнение на задачите на отдел „Управление на проекти”; отчита постигането на целите и дейността на отдела.

3. Граници на основната месечна заплата, определена за длъжността – от 460 до 1400 лв.

4. Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю

5. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:

-           заявление по образец за участие в конкурса (Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители);

-           декларация (по образец) от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност;

-           копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;

-           копия от документи, удостоверяващи продължителността и сферата на професионалния опит или придобития ранг.

6. Документите следва да бъдат подадени в 10-дневен дневен срок от публикуване на обявлението за провеждане на конкурса, в деловодството на Община Созопол, пл.Хан Крум №2, до 03.11.2017 г. включително, всеки работен ден от 8.30 ч. до 17.15 ч.

7. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник.

8. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на таблото за обявления в административната сграда на Община Созопол, както и на електронната страницата на общината с адрес www.sozopol.bg.

За информация: телефон 0550/25 711 – Община Созопол – звено „Човешки ресурси”.

 

scroll back to top
 

е-вестник

Вестник "Созопол"

ВАЖНО! Профилът "Община Созопол" във Facebook.com не представя официално община Созопол.

tr.han

Център за подкрепа на жертви на социално насилие "Вселена"

Get the Flash Player To see this player.

ShellCorporate-UpstreamBanners-200x350px 20161201

fundburgas.org

ноември 2017
пвсчпсн
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930